با حضور بیش از ۹۰ شرکت دانش بنیان؛ بزرگترین رویداد نانویی کشور آغاز به کار کرد

دسته بندی :بلاگ ۱۴ آبان ۱۴۰۲ ادمین 124
با حضور بیش از ۹۰ شرکت دانش بنیان؛
                بزرگترین رویداد نانویی کشور آغاز به کار کرد

با حضور بیش از ۹۰ شرکت دانش بنیان؛
بزرگترین رویداد نانویی کشور آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، چهاردهمین نمایشگاه فناوری نانو با حضور بیش از ۹۰ شرکت تولیدی و ارائه‌دهنده خدمات نانویی در حوزه های نفت و انرژی، بهداشت و سلامت، آب و محیط زیست، کشاورزی و بسته‌بندی، خودرو، رنگ و پوشش، ساختمان، منسوجات و مواد پیشرفته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد و تا ۱۶ آبان ماه این نمایشگاه برپا خواهد بود.

در روز نخست قرار است وحیدرضا زیدی فر معاون امور مهندسی، پژوهشی و فناوری وزارت نفت، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و سعید سرکار رییس پژوهشکده فناوری و تجهیزات پیشرفته پزشکی و مهدی صفاری نیا رییس پارک فناوری پردیس از نمایشگاه بازدید کنند.

برگزاری نشست سفیران ۷ کشور در حاشیه نمایشگاه نانو

در روز دوم، نشست سفرا با همکاری وزارت خارجه برگزار خواهد شد که در این نشست ۶ تا ۷ نفر از سفرای کشورهای مختلف شامل اندونزی، ونزوئلا، کوبا و …. حضور دارند. در روز سوم نیز، رونمایی از ۷ محصول جدید و ۵ عقد قرارداد با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس‌جمهور برگزار می شود.

حضور ۶ شرکت فعال در حوزه میکرو برای نخستین بار

امسال برای نخستین بار ۶ شرکت فعال در حوزه میکرو، ۶ پایگاه صادراتی معاونت علمی و ۱۲ نهاد ترویجی در این نمایشگاه حضور دارند؛ همچنین قرار است یک تور دانشجویی با حضور دانشجویان خارجی که در دانشگاه‌های ایران تحصیل می‌کنند، برگزار شود. ستاد کوانتوم و اپتیک معاونت نیز در این دوره از نمایشگاه حضور دارند و به معرفی دستاوردهای خود می پردازند.

برگزاری ۴ کارگاه آموزشی/از قیمت گذاری محصولات فناورانه تا انتخاب بازار صادراتی

آزمایشگاه‌ها نیز در نمایشگاه نانو ۱۴۰۲ حضور دارند تا خدمات و توانمندی‌های خود را در بخش آزمایشگاهی به جامعه علمی معرفی کنند. همچنین کارگاه های آموزشی مختلفی برای علاقه‌مندان حوزه نانو برگزار می‌شود که از جمله می توان به دوره آموزشی ابزارهای تحلیل بازار مرکز تجارت بین المللی، قیمت گذاری محصولات فناورانه، انتخاب بازار صادراتی و برنامه ریزی صادراتی محصولات فناورانه، آشنایی با مالکیت فکری و خدمات کانون مدیریت دارایی های فکر اشاره کرد.

حضور پررنگ هیات های تجاری و شرکت های خارجی

یکی از تفاوت‌های این دوره از نمایشگاه حضور پُررنگ هیات‌های تجاری و شرکت‌های خارجی است و چنین فضایی برای گسترش کسب و کار نانویی به خارج از کشور مناسب بوده و شرکت‌ها می‌توانند از این فرصت برای معرفی دستاوردها و توانمندی‌های صادراتی خود استفاده کنند

از دیگر برنامه‌ها، ایجاد فضای گفتگو میان صاحبان صنایع با شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در نمایشگاه است تا نیازهای صنایع شناسایی شده و بخشی از این نیازهای صنعتی با فناوری‌های داخلی تامین شود.

ادمین

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0