با ویژگی کاهش انتقال ویروس؛ نوشت‌افزارهای نانویی با خواص آنتی‌باکتریال به بازار عرضه شد

دسته بندی :بلاگ ۲ مهر ۱۴۰۲ ادمین 206
با ویژگی کاهش انتقال ویروس؛
                نوشت‌افزارهای نانویی با خواص آنتی‌باکتریال به بازار عرضه شد

با ویژگی کاهش انتقال ویروس؛
نوشت‌افزارهای نانویی با خواص آنتی‌باکتریال به بازار عرضه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهران مهرزاد مدیر تحقیق و توسعه این شرکت درباره محصولات این شرکت می‌گوید: محصولات نانویی پنتر از قبیل خودکار و پاک‌کن‌ها آنتی باکتریال، ماسه‌های جادویی آنتی‌باکتریال، سلامت محور هستند. همچنین چسب‌های نانویی داریم که به دلیل استفاده از فناوری‌نانو استحکام آنها بهبود یافته است.

مهرزاد افزود: برخی از شرکت‌ها نظیر تولیدکنندگان صندلی‌های پلیمری، افزودنی‌های آنتی باکتریال را از شرکت ما تهیه می‌کنند. این افزودنی‌ها در حین فرآیند تولید به مواد اولیه افزوده می شود. این کار موجب بروز خاصیت آنتی باکتریال در محصولات آنها می‌شود.

وی در ادامه افزود: برخی از شرکت‌های تولیدکننده خودرو هستند که به دلیل ماهیت و کاربری برخی قطعات علاقه‌مند هستند که آن قطعه‌ها آنتی‌باکتریال شود که آنها نیز از این مواد استفاده می‌کنند.

مهرزاد درباره همکاری این شرکت با موسسه استاندارد گفت: موسسه استاندارد نمونه‌هایی از نوشت‌افزارها شرکت‌های دیگر را برای شرکت ارسال می‌کند تا تست‌ها کیفی روی آنها انجام شود. یکی از این تست‌ها، نگارش خودکار است که در این تست کیفیت نوشتار خودکار بررسی می‌شود تا از روی این نتایج مشخص شود که آیا این محصول امکان دریافت نشان استاندارد را دارد یا خیر.

وی درباره بازار صادراتی محصولات پنتر گفت: در حال حاضر پاسخگوی نیاز داخل نیستم با این حال به صورت غیرمستقیم محصولات ما به خارج صادر می‌شود. وقتی نوشت‌افزار آنتی‌باکتریال تولید می‌شود، به این معناست که اگر این خودکار و پاک‌کن چند ثانیه در دست بگیرید، تمام باکتری‌های مضر روی پوست از بین می‌رود. این نوشت‌افزارها می‌تواند جایگزین نوشت‌افزارهای موجود در بانک‌ها، بیمارستان و اداره‌های دولتی شود. این ویژگی نوشت‌افزارهای پنتر به گونه‌ای است که موجب کاهش انتقال ویروس و بیماری خواهد شد.

ادمین

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0