ستاد نانو اعلام کرد؛ اعزام هیات تجاری به نمایشگاه نانوفناوری ژاپن

دسته بندی :بلاگ ۲۰ دی ۱۴۰۲ ادمین 106
ستاد نانو اعلام کرد؛
                
                اعزام هیات تجاری به نمایشگاه نانوفناوری ژاپن

ستاد نانو اعلام کرد؛

اعزام هیات تجاری به نمایشگاه نانوفناوری ژاپن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد نانو، این نمایشگاه یکی از سه نمایشگاه برتر فناوری نانو در جهان به شمار می‌رود و امسال در تاریخ ۱۱ لغایت ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. کشورهای فعال در حوزه صنایع فناوری نانو در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

از سال ۲۰۰۱، نمایشگاه «نانو فناوری» یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های جهان است که در توکیوی ژاپن برگزار می‌شود. مخاطبان نمایشگاه فناوری نانوی ژاپن از صنایع مختلف مانند ۵G، مواد آلی، الکتریکی/مغناطیسی/فلز/مواد معدنی، پزشکی، لوازم آرایشی، ابزار دقیق تا ماشین‌آلات، نیمه هادی‌ها، الکترونیک، خودرو، محیط زیست/انرژی و غیره هستند.

نهادهای مهم دولتی در ژاپن نظیر دفتر کابینه، وزارت امور داخلی و ارتباطات، وزارت آموزش، فرهنگ، ورزش، علم و فناوری، وزارت کشاورزی، جنگلداری و شیلات، وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت، مرکز همکاری‌های صنعتی اتحادیه اروپا و ژاپن، مؤسسه ملی اطلاعات و فناوری ارتباطات، مؤسسه ملی علوم و فناوری مواد، آژانس علم و فناوری ژاپن، مؤسسه ملی علوم و فناوری پیشرفته صنعتی، سازمان توسعه انرژی‌های نو و فناوری‌های صنعتی، سازمان توسعه علوم و فناوری کوانتومی، توسعه کسب‌وکار نانوتکنولوژی، شورای توسعه تجارت نانوتکنولوژی و همچنین انجمن فیزیک کاربردی ژاپن، انجمن شیمی ژاپن، انجمن بیومتریال ژاپن، انجمن شیمی تحلیلی ژاپن، انجمن نانو، انجمن تحقیقات فولرن، نانولوله و گرافن، انجمن میکروسکوپی ژاپن، انجمن فناوری پودر صنعتی، انجمن سرامیک ژاپن، انجمن فیزیکی ژاپن، انجمن علوم پلیمر ژاپن و نانو سلولز ژاپن از حامیان برگزاری این نمایشگاه هستند.

در سال گذشته (سال ۲۰۲۳) که این نمایشگاه برگزار شد، بیش از ۴۰۰ غرفه در حوزه فناوری نانو در آن فعالیت داشتند. این نمایشگاه ۴۵ هزار بازدیدکننده از کشورهای مختلف جهان داشت و پیش‌بینی می‌شود در نمایشگاه امسال شاهد استقبال گسترده‌تری باشیم.

اعزام هیات تجاری

برنامه اعزام به نمایشگاه‌های بین المللی یکی برنامه‌های حمایتی واحد بین‌الملل ستاد نانو از شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه نانو جهت توسعه بازار و صادرات آنهاست. اعزام هیات تجاری به همراه برگزاری جلسات B۲B برای شرکت‌ها یکی از فرصت‌های مهم برای آشنایی با تجار و تولیدکنندگان در حوزه‌های تخصصی کشورهای دیگر است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاع از برنامه‌های اعزام و دیگر حمایت‌ها با شماره تلفن ۰۲۱۶۳۱۰۲۴۳۲ تماس بگیرند.

حمایت واحد بین الملل ستاد نانو برای تسهیل حضور نمایندگان آن دسته از شرکت‌های دارای محصول مبتنی بر فناوری نانو که در فرآیند ارزیابی آمادگی صادراتی (ERA) باشگاه شرکت های دانش بنیان صادراتی شرکت کرده‌اند، به صورت ذیل خواهد بود:

* شرکت‌های پنج و چهار ستاره: ۷۰ درصد هزینه اعزام ۵ روزه

* شرکت‌های سه و دو ستاره: ۶۰ درصد هزینه اعزام ۵ روزه.

ثبت نام اعزام به ژاپن

صاحبان صنایع در حوزه‌های فناوری نانو، می‌توانند جهت اعزام به این رویداد از طریق شماره تماس ۰۲۱۶۳۱۰۲۴۳۲ و ایمیل AfshinRamzi@nano.ir اقدام کنند.

مهلت ثبت نام محدود و تا تاریخ ۲۱ دی ماه و غیر قابل تمدید است.

ادمین

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0