رئیس پارک علم و فناوری اردبیل: ۲۸۰ شرکت فناور و دانش بنیان در اردبیل فعال هستند

دسته بندی :بلاگ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ ادمین 267
رئیس پارک علم و فناوری اردبیل:
                ۲۸۰ شرکت فناور و دانش بنیان در اردبیل فعال هستند

رئیس پارک علم و فناوری اردبیل:
۲۸۰ شرکت فناور و دانش بنیان در اردبیل فعال هستند

یوسف عباسپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: رسالت راهبردی پارک علم و فناوری اردبیل نفوذ فناوری در صنعت کشاورزی و جامعه و ایجاد ثروت از طریق ارتقا فرهنگ نوآوری و افزایش قدرت رقابت در میان شرکت‌هایی است که بر پایه علم و فعالیت تلاش می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای نیل به این هدف پارک اردبیل مأموریت دارد با مدیریت جریان دانش و فناوری و با ارائه خدمات و حمایت‌های ویژه ایجاد و رشد شرکت‌های نوآوری را از طریق مراکز رشد تسهیل کند.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: در حال حاضر پارک علم و فناوری استان اردبیل با یک مرکز رشد جامع، دو مرکز رشد اقماری، سه مرکز رشد مشترک و ۵ مرکز نوآوری فعالیت کرده و بیش از ۲۸۰ شرکت فناور و دانش بنیان زمینه اشتغال بیش از یک هزار و ۱۰۰ نفر نیروی جوان و نخبه را فراهم کرده است.

عباس پور از اخذ موافقنامه ۱۰ درصد اعتبارات تملک دارایی استان به مبلغ ۶۸ میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های پارک علم و فناوری اردبیل خبر داد و بیان کرد: مبلغ ۲ میلیارد تومان به منظور تجاری‌سازی محصولات فناورانه و نوآورانه از طرف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اختصاص یافته است.

وی با اشاره به آماده سازی نقشه‌های اجرایی و طرح توجیهی شهرک علم و فناوری استان اردبیل به مساحت ۳۵ هکتار تصریح کرد: این نقشه‌ها به اداره کل راه و شهرسازی برای در اختیار گرفتن زمین و شروع عملیات اجرایی ارسال شده است. عباس پور همچنین از دریافت مجوز کمیسیون ماده ۲۳ در راستای پروژه تأمین فضای پژوهشی و فناوری پارک علم و فناوری استان اردبیل خبر داد و اظهار کرد: برگزاری و مشارکت در پنج رویداد در حوزه‌های مختلف به منظور رفع موانع و چالش‌های استان در زمینه‌های رویداد کشاورزی دانش بنیان، صنعت زنبور عسل، رویداد آب، رویداد تانا و رویداد تا ثریا در سال گذشته انجام شده است.

ادمین

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0