ثبت چهار پتنت در آسیا در حوزه کاربرد نانومواد در باتری

دسته بندی :بلاگ ۸ اسفند ۱۴۰۲ ادمین 108
ثبت چهار پتنت در آسیا در حوزه کاربرد نانومواد در باتری

ثبت چهار پتنت در آسیا در حوزه کاربرد نانومواد در باتری

به گزارش خبرگزاری مهر، این مواد فعال کاتد لیتیوم یون باتری با کاهش هزینه، پیچیدگی، مصرف انرژی و ردپای محیط زیست، زنجیره‌های تأمین امن و انعطاف‌پذیر را برای تولیدکنندگان فراهم می‌کنند. نانو وان با ثبت این چهار پتنت در آسیا، دامنه محافظت از مالکیت معنوی خود را گسترش داده است. این پتنت‌ها در کره‌جنوبی، ژاپن، چین و تایوان به ثبت رسیده‌اند.

دکتر استفان کمپبل مدیرعامل نانو وان می‌گوید: «این چهار اختراع، تعداد پتنت‌های ثبت شده ما را به چهل پتنت می‌رساند که نشان از راهبرد ما در توسعه نوآوری است، به ویژه در قاره آسیا که از نظر راهبردی این منطقه برای ما مهم است.»

فناوری M۲CAM این امکان را می‌دهد که مواد کاتدی را به‌طور مستقیم از فلز، با استفاده از مواد اولیه نظیر پودر نیکل، منگنز و کبالت تولید کرد در حالی که معمولا از سولفات‌های فلز یا سایر نمک‌ها مواد کاتدی ساخته می‌شوند.

با این فناوری، نیاز به تبدیل پرهزینه و پر انرژی نیکل، کبالت و منگنز به سولفات و کربنات لیتیوم به هیدروکسید از بین می‌رود، حمل مقادیر زیادی آب و گوگرد را کاهش می‌دهد.

فرآیند ثبت شده One-Pot پودرهای کاتدی تک بلوری با دوام و پوشش‌های محافظتی را به‌طور هم‌زمان ایجاد می‌کند و M۲CAM این امکان را می‌دهد که این مواد به‌طور مستقیم از پودرهای فلزی تهیه شوند.

توانایی استفاده از فلزات به طور مستقیم در تولید مواد کاتدی، هزینه، پیچیدگی و انتشار گازهای گلخانه ای در زنجیره تأمین را کاهش می‌دهد، در حالی که حجم فاضلاب و پسماند را نیز به حداقل می‌رساند، پسماندهایی که به دلیل داشتن سولفات برای محیط زیست خطرناک هستند.

ادمین

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0