تولید «اکسیدگرافن» با یک دهم قیمت نمونه خارجی توسط دانش‌بنیان‌ها

دسته بندی :بلاگ ۱۲ آذر ۱۴۰۲ ادمین 114
تولید «اکسیدگرافن» با یک دهم قیمت نمونه خارجی توسط دانش‌بنیان‌ها

تولید «اکسیدگرافن» با یک دهم قیمت نمونه خارجی توسط دانش‌بنیان‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف امرالهی مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان تولید اکسید گرافن را از محصولات تولیدی این شرکت نام برد و گفت: گرافن و گرافن اکساید از محصولات راهبردی هستند که با روش ابداعی و نوین در این شرکت به تولید رسیده‌اند و قابلیت صنعتی‌سازی دارند و می‌توان آنها را در مقادیر انبوه تولید کرد.

وی با تاکید بر اینکه در این شرکت امکان تأمین صد درصد نیاز کشور را برای این محصولات داریم، اظهار کرد: گرافن و مشتقات آن در زمینه‌های مختلف نظیر نفت، گاز، پتروشیمی، باتری‌ها و ابرخازن‌ها کاربرد دارد. همچنین در بخش محیط‌زیست برای تولید نانوفیلتراسیون می‌توان از این مواد استفاده کرد.

امرالهی حوزه پزشکی را از دیگر زمینه‌های کاربردی گرافن دانست و گفت: از گرافن و مشتقات آن در تولید حسگرها و حامل‌های دارویی استفاده می‌شود. سال‌های گذشته گرافن و مشتقات آن از خارج وارد شده که قیمت آن ۱۰ برابر قیمت نمونه‌ای است که در این شرکت دانش‌بنیان تولید می‌شود.

مدیر این شرکت دانش بنیان خاطرنشان کرد: تاکنون این محصول از کشورهای صنعتی نظیر آلمان و آمریکا خریداری و وارد کشور شده است. ما می‌توانیم این محصولات گرافنی را با یک دهم قیمت نمونه خارجی و با همان کیفیت در اختیار مصرف‌کننده داخلی قرار دهیم. به دنبال صادرات این محصول نیز هستیم، کشورهای آلمان و کانادا، روسیه و لهستان که این ماده را مصرف دارند، بازار هدف صادراتی هستند.

این شرکت دانش‌بنیان ظرفیت تولید ۴۰ کیلوگرم اکسیدگرافن را در ماه دارد. این شرکت با استفاده از اکسید گرافن تولیدی خود، محصولات جانبی نظیر رنگ‌های ضدخزه تولید می‌کند که در کشتیرانی کاربرد دارند.

ادمین

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0