مدیر عامل منطقه ویژه ربع رشیدی خبرداد؛ آغاز ثبت نام یازدهمین نمایشگاه رینوتکس در تبریز

دسته بندی :بلاگ ۳ مهر ۱۴۰۲ ادمین 180
مدیر عامل منطقه ویژه ربع رشیدی خبرداد؛
                آغاز ثبت نام یازدهمین نمایشگاه رینوتکس در تبریز

مدیر عامل منطقه ویژه ربع رشیدی خبرداد؛
آغاز ثبت نام یازدهمین نمایشگاه رینوتکس در تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا کریملو، مدیر عامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه ربع رشیدی در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز ثبت نام یازدهمین نمایشگاه رینوتکس از تنوع سازی و استفاده از ظرفیت‌های استانی و ملی خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری یازدهمین نمایشگاه رینوتکس در تبریز گفت: ثبت نام از اول مهرماه شروع شده و تا پایان ماه جاری ادامه خواهد داشت.

وی گفت: این نمایشگاه ۱۷ تا ۲۰ آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی تبریز و در بخش‌های مختلف برگزار شده و مانند دوره‌های قبلی از تمام فناوران دعوت به عمل می‌آید.

کریملو خاطر نشان کرد: در نمایشگاه یازدهم ۵ هدف عمده دنبال می‌شود و برای برگزاری نمایشگاه شورای سیاستگذاری و ستاد اجرایی احکام خود را از استاندار آذربایجان‌شرقی دریافت کرده اند و زون بندی تخصصی بر اساس کاربرد در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه با اشاره فعالیت ۱۳ کمیته تخصصی در نمایشگاه رینوتکس بیان کرد: رویکرد استفاده از جوانان متخصص و دانشگاهی وجود دارد و امسال به دنبال پررنگ‌تر کردن حضور نمایشگاه و حمایت مدیریت نمایشگاه هستیم.

وی با تاکید بر استفاده از نظرات مردمی در طرح‌های منتخب یادآور شد: شفافیت در این نمایشگاه بیشتر خواهد شد و در کنار نمایشگاه برنامه‌های جنبی نیز در محورهای مختلف در ۴ روز برگزاری نمایشگاه اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه رینوتکس در تقویم وزارت علوم قرار خواهد گرفت؛ تصریح کرد: نمایشگاه یازدهم مسئله محور خواهد بود تا مسائل و مشکلات عمومی و صنایع مورد بررسی قرار گیرد.

کریملو یادآور شد: حدود ۸۰ رویداد تخصصی در نمایشگاه یازدهم برگزار می‌شود و از ظرفیت‌های استانی و دانشگاهی استفاده می‌شود و حدود ۲۰ رویداد در قالب همایش و بزرگ خواهد بود و ۶۰ رویداد در قالی ورکشاپ برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه فناوری ویژه دانش آموزان با عنوان رینوفست خبر داد و افزود: این نمایشگاه برای اولین بار و مختص دانش آموزان و در سه محور خواهدبود.

وی پیش بینی کرد: امسال بیش از هزار طرح در نمایشگاه حاضر شوند که البته جدا از نمایشگاه رینو فست است.

وی با اشاره به ابعاد بین المللی نمایشگاه رینوتکس خاطر نشان کرد: تا کنون از کشورهای ارمنستان، تاتارستان، ترکیه، هندوستان و چین اعلام آمادگی شده است.

ادمین

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0