تحول در درمان سرطان با نانومیله‌های طلا!

دسته بندی :بلاگ ۱ آبان ۱۴۰۲ ادمین 300
تحول در درمان سرطان با نانومیله‌های طلا!

تحول در درمان سرطان با نانومیله‌های طلا!

به گزارش خبرگزاری مهر، این نانومیله‌های طلا از زیست‌سازگاری برخوردار بوده و می‌تواند با ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد به توسعه روش‌های درمانی جدید کمک شایانی نماید.

طی چند سال گذشته، سونا نانوتک تلاش کرده تا فناوری نانوذرات زیست سازگار خود را برای استفاده در درمان هدفمند سرطان توسعه داده و عملیاتی کند. این شرکت همچنین در حال توسعه یک روش هدفمند درمان سرطان است و از درمان هایپرترمی هدفمند خود برای هدف قرار دادن مستقیم سلول‌های سرطانی استفاده کند.

سونا نانوتک نانومیله‌های طلا در اندازه ۱۰ تا ۱۰۰ نانومتر را تولید می‌کند. نانومیله‌ها توسط سنتز شیمیایی تولید می‌شود، که برای درمان سرطان مناسب بوده و می‌توان از آنها در حوزه‌های دیگر نیز استفاده نمود.

این شرکت همچنین نقش مهمی در پیشرفت روش‌های درمانی پزشکی فوتوترمال دارد که این کار از طریق همکاری با سیوا تراپیوتیکس (Siva Therapeutics) انجام شده است. درمان هدفمند سرطان با استفاده از فناوری هایپرترمیای شرکت سیوا تراپیوتیکس موسوم به Hyperthermia™ cancer Therapy (THT) در حال پیشرفت است تا یک روش درمانی مطمئن، ایمن و موثر سرطان در اختیار پزشکان قرار گیرد که در آن با استفاده از نانومیله‌های طلا و با دستگاه مادون قرمز، گرمای درمانی در تومورهای جامد ایجاد می‌شود.

این کسب و کار به سونا نانوتک اجازه داده است تا پیشرفت‌های هیپوترمیای هدفمند را پیش ببرد و بسیاری از خطرات مربوط به درمان‌های فعلی سرطان را برطرف کند، به ویژه آسیب‌هایی که می‌تواند به سایر بافت‌ها وارد کند. THT قبلاً در کاهش تومورها در مطالعات حیوانات کوچک مؤثر بوده است.

برنامه‌های آینده برای فناوری سونا نانوتک شامل تحویل هدفمند دارو و تصویربرداری سلولی است. این شرکت قصد دارد تا با انجام کارآزمایی روی حیوانات بزرگتر، بتواند مسیر را برای انجام آزمایش روی انسان هموار کند.

ادمین

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0