مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری هلال احمر مطرح کرد؛ حرکت به سمت تولید دانش بنیان در هلال احمر/ تولید چادرهای نانو

دسته بندی :بلاگ ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ ادمین 1471
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری هلال احمر مطرح کرد؛
                حرکت به سمت تولید دانش بنیان در هلال احمر/ تولید چادرهای نانو

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری هلال احمر مطرح کرد؛
حرکت به سمت تولید دانش بنیان در هلال احمر/ تولید چادرهای نانو

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صفرعلی گفت: شرکت سرمایه‌گذاری هلال احمر ایران به‌عنوان بازوی اقتصادی جمعیت هلال احمر، با هدف ساماندهی، تمرکز و مدیریت کلان فعالیت‌های اقتصادی و شرکت‌های تابعه جمعیت شکل گرفته و در این راستا با بهره‌گیری از توان سرمایه‌های انسانی عمدتاً جوان، متخصص و متعهد، نسبت به راهبری فعالیت‌های سرمایه‌گذاری و ارزش‌افزایی دارایی‌های شرکت و جمعیت اهتمام داشته است.

وی افزود: تبلور روحیه خدمت همراه با افزایش سودآوری و بهره‌وری جهت پشتیبانی از تحقق اهداف و مأموریت‌های ذاتی جمعیت هلال احمر، از طریق بهینه‌سازی فعالیت‌های تولیدی و خدماتی شرکت‌های تابعه در حوزه‌های گوناگون کسب‌وکار من‌جمله ساختمان، کشاورزی و دامپروری، بازرگانی و صنعت نساجی، همواره رویکرد اساسی در برنامه‌ریزی و اقدامات عملیاتی شرکت بوده است.

صفرعلی تصریح کرد: در این خصوص، اقدامات اساسی در جهت رونق تولید و توسعه و بهبود ارائه خدمات در شرکت سرمایه‌گذاری و شرکت‌های تابعه، طرح‌ریزی و اجرایی شده و نتایج آن به‌طور عمده در افزایش محصولات و ارتقا کیفیت خدمات محسوس است.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری هلال احمر ادامه داد: با عنایت ویژه به منویات مقام معظم رهبری (مدّظلّه‌العالی)، آنچه در سال ۱۴۰۱ موردنظر خواهد بود، افزایش کمی و کیفی محصولات و خدمات در سطح کلیه شرکت‌های هلدینگ بوده و برنامه‌ریزی میان‌مدت با رویکرد علمی و فناورانه در جهت بهره‌گیری از حوزه‌های دانش‌بنیان و افزایش اشتغال در جریان است به نحوی که علاوه بر استفاده از مبانی تولید دانش‌بنیان در محصولات فعلی، محصولات و خدمات آتی نیز که در استراتژی سبد توسعه محصول پیش‌بینی شده‌اند، از مفاهیم علمی و عملی تولید دانش‌بنیان بهره خواهند برد.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: به‌عنوان نمونه تولید چادرهای جدید با ویژگی‌های نوین با استفاده از فناوری نانو در مرحله مطالعات، تحقیق و توسعه قرار داشته و به لطف خدا در آینده نزدیک عملیاتی خواهد شد. بر این اساس، اشتغال‌آفرینی پس از افزایش کمی و کیفی تولیدات قابل دستیابی خواهد بود و بستر مناسب به‌منظور بهره‌گیری از نیروهای خلاق، متخصص و مجرب بیش از پیش فراهم خواهد شد.

وی افزود: در سال جدید، این شرکت تمامی مساعی و توان خود را، بیش از پیش، جهت رونق تولید و توسعه اقتصادی از رهگذر مبانی دانشی و فناوری، با رویکرد بهینه‌سازی، سودآوری و اشتغال‌آفرینی و با هدف پشتیبانی و تأمین منابع در راستای تحقق اهداف و انجام مأموریت‌های جمعیت هلال احمر معطوف خواهد کرد.

صفرعلی تاکید کرد: در حوزه ساختمان، فعال سازی پروژه‌های جدید از جمله پروژه مجتمع مسکونی ازگل تهران، پروژه مجتمع تجاری فرهنگی ارومیه و پروژه مجتمع تجاری رشت، مجتمع تجاری بندرعباس و مجتمع‌های اداری، درمانی و تجاری در قزوین، علاوه بر ایجاد بستر بهره‌برداری مطلوب از دارایی‌ها، موجبات اشتغال‌آفرینی در مرحله اجرا و نیز پس از بهره‌برداری را فراهم کرده ایم.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری هلال احمر با اشاره به فعالیت‌های این مجموعه در حوزه کشاورزی و دامپروری گفت: با اهتمام ویژه به بهینه‌سازی تجهیزات تولید شیر و بهبود قابل توجه کیفیت و همچنین احداث سوله‌های پرواربندی جهت اقتصادی کردن تولیدات دامی، ضمن افزایش تولید محصولات دامی (شیر و گوشت) و تولیدات کشاورزی و باغی، ایجاد صنایع محصولات لبنی با بهره‌گیری از دانش فنی و فناوری‌های روز دنیا، به رونق تولید محصولات مرتبط در منطقه و اشتغال‌زایی در حوزه جغرافیایی خراسان رضوی منجر خواهد شد.

وی افزود: توسعه خدمات اقامتی و رفاهی و نیز ارائه خدمات گردشگری سلامت که از جمله خدمات با گستره جذب بین‌المللی به‌شمار می‌آید، به‌عنوان برنامه اصلی در دوران پساکرونا در شرکت تفریحی و آب‌درمانی هلال فردوس طرح‌ریزی شده است. همچنین اصلاح ساختار فعالیت‌های بازرگانی و طرح‌ریزی بسترهای فعالیتی جدید در قالب توسعه خدمات از جمله ارائه خدمات به جمعیت و شرکت‌های گروه و ورود به بازارهای جدید، با استفاده از نیروهای متخصص و مجرب در شرکت بازرگانی هلال احمر مدنظر است.

صفرعلی ضمن اشاره به انجام مقدمات و فراهم‌سازی بستر مناسب جهت عرضه سهام شرکت‌های کشت و صنعت هلال (در مرحله مقدماتی پذیرش) و نساجی که در مرحله اخذ مشاور و تدوین و ارائه مستندات مورد نیاز است، گفت: از طریق بازار سرمایه، افق جدیدی در فعالیت‌های اقتصادی جمعیت هلال احمر پدید خواهد آمد که ضمن ارتقا شفافیت، تأمین منابع مالی را نیز تسهیل خواهد کرد.

ادمین

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0