دستگاه اندازه گیری زاویه تماس سطح تولید شد

دسته بندی :بلاگ ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ادمین 1317
دستگاه اندازه گیری زاویه تماس سطح تولید شد

دستگاه اندازه گیری زاویه تماس سطح تولید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، یک شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با طراحی و تولید دستگاه اندازه گیری زوایه تماس سطح موفق شد تا سالیانه میانگین بین ۳۰۰.۰۰۰ تا ۴۰۰.۰۰۰ دلار از خروج ارز جلوگیری کند.

دکتر فرشید چینی مدیرعامل شرکت در خصوص طراحی و ساخت دستگاه اندازه گیری زاویه تماس سطح گفت: این دستگاه برای اندازه گیری زاویه تماس، کشش سطحی و انرژی سطح برای مشخصه‌یابی سطوح مختلف از نظر آب دوستی و آب گریزی استفاده می شود.

وی افزود: این دستگاه در سه کلاس مختلف طراحی و تولید شده است و در صنایع مختلفی که با سطوح کار می‌کنند، مثل تولید توربین، مقره‌ها، صنایع نساجی، تولید رنگ و … کاربرد ویژه ای دارد. به طور کلی دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی (رشته های رنگ، پلیمر، فیزیک، شیمی، نفت، نساجی و …)و مراکز صنعتی (تولید رنگ و پوشش، صنایع بسته بندی، پلاستیک، کاشی و سرامیک و…) از جمله مشتریان این محصول به شمار می آیند.

چینی در ارتباط با فرایند ساخت محصول اظهار داشت: به غیر از قطعاتی مثل دوربین و سرنگ که وارداتی است، تمامی فرایند طراحی و ساخت دستگاه در داخل و توسط متخصصین شرکت انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت در تشریح وجه تمایز دستگاه های شرکت با نمونه های مشابه گفت: کیفیت و دقت بالاتر دستگاه‌ و همچنین نرم افزار قدرتمند اندازه گیری، تضمین کالا و ارائه خدمات پس از فروش سریع و با کیفیت و همچنین قیمت مناسب موجب برتری محصول تولیدی شرکت شده است.

وی درتشریح رقبای خارجی و داخلی و سهم بازار شرکت ادامه داد: شرکت Kruss آلمان و شرکت Rame-hart آمریکا و همچنین گروهی از تولید کنندگان ایرانی در این زمینه فعال هستند و شرکت توانسته ۶۶ درصد (دو سوم) از کل بازار این محصول در ایران را در اختیار داشته باشد.

ادمین

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0